1. اخبار
  2. اطلاعیه ها

اطلاعیه 83
قابل توجه همکاران محترم
نحوه ثبت نام بیمه درمان تکمیلی (1395/03/01 لغایت 1396/02/31)


پیرو اطلاعیه شماره 82 مبنی بر اعلام شرایط و تعهدات بیمه تکمیلی، باستحضار کلیه اعضای محترم هیات علمی و کارکنان گرامی شاغل دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی و روزمزد بیمه ای) می رساند با توجه به لزوم انجام مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی مورخ 1395/03/01 لغایت 1396/03/01 به صورت الکترونیکی (از طریق پرتال پویا)، خواهشمند است کلیه متقاضیان پس از مطالعه راهنمای پیوست حداکثر تا تاریخ 1395/03/25 با مراجعه به پرتال پویا، منوی اداری، زیر منوی بیمه تکمیلی اقدام به ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است پس از اتمام بازه تعیین شده, امکان ثبت نام میسر نمی باشد.

download iconدریافت فایل راهنما


توجه :

  • نحوه ثبت نام و حذف و اضافه بیمه تکمیلی در سال جدید به طور کلی تغییر کرده است و ثبت نام فقط از طریق پرتال پویا و در مهلت مقرر امکان پذیر می باشد. بنابراین عدم ارسال درخواست بیمه تکمیلی از طریق پرتال پویا، به منزله انصراف شخص از دریافت خدمات بیمه تکمیلی درمان تلقی خواهد شد.
  • صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضیان خواهد بود، لذا خواهشمند است نهایت دقت در این خصوص صورت پذیرد تا مشکلی در روند بیمه تکمیلی ایجاد نشود.
  • پرسنل استخدام جدید، انتقالی, همسر پرسنلی که ازدواج نموده اند و یا افرادی که در طول مدت قرارداد تحت کفالت قانونی بیمه شده اصلی در آمده اند منوط به اینکه حداکثر ظرف مدت 25 روز پس از تاریخ حکم، کفالت و ازدواج از طریق ستاد رفاهی به شرکت بیمه معرفی شوند، می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان از ماه بعد قرار گیرند.
  • نوزادان تازه متولد شده نیز منوط به اینکه حداکثر ظرف مدت 50 روز از تاریخ تولد ، توسط ستاد رفاهی به شرکت بیمه معرفی شوند، از بدو تولد تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

ستاد رفاهی دانشگاه