1. اخبار
  2. اطلاعیه ها

arms


قـابل توجه اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی ارجمند دانشگاه

شرایط و تعهدات بیمه تکمیل درمان دانشگاه 1400-1399

 

به استحضار کلیه اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی گرامی شاغل دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی و روزمزد بیمه‌ای) می‌رساند" بیمه تکمیل درمان " دانشگاهیان محترم از تاریخ 1399/04/01 لغایت 1400/03/31 با شرکت بیمه ایران  و با شرایط و تعهدات ذیل منعقد شده است. مقتضی است کلیه همکاران همانند سال قبل  با مراجعه به پرتال شخصی (پویا) ــ برگه اداری و مالی ــ  منوی اداری  ــ گزینه بیمه تکمیلی نسبت به ثبت‌نام یا ایجاد تغییرات (حذف یا اضافه) اقدام لازم را به عمل آورند.

 

 مهم 1: لازم به یادآوری می‌باشد عدم ارسال درخواست از طریق پرتال شخصی به منزله انصراف از خدمات بیمه تکمیلی 1400-1399 می باشد.

 مهم 2: حتي در صورتي كه هيچگونه تغييري در ثبت نام خود و افراد تحت تكفل هم نداريد ، بايستي مشخصات خود و افراد تحت تكفل را كنترل و در صورت نياز تكميل و سپس ذخيره نماييد .

 

شرایط و تعهدات :

pdfpreviewشرح تعهدات بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه ایران (طرح های الف و ب)

 

 توجه 1 : سرانه حق بیمه درمان طرح الف به مبلغ 1،526،000 ریال و طرح ب به مبلغ 1/373/400ریال می باشد.

  • نظر به مصوبه هیأت رئیسه محترم دانشگاه، 50 درصد مبلغ حق بیمه جهت سرپرست دانشگاهی(مرد وزن سرپرست خانوار)  و افراد تحت تکفل قانونی و پدر و مادر ایشان توسط دانشگاه به عنوان یارانه بخشی از هزینه حق بیمه پرداخت می‌گردد. ( 50 درصد به عهده دانشگاه و 50 درصد به عهده متقاضی) 

 توجه 2 : بر اساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي تاريخ 97/10/19 و تأييد شوراي محترم نگهبان (بند ب ماده 13) مبني بر اينكه خدمات بهداشتي و بيمه درماني مكمل آزادگان، جانبازان، ايثارگران شاغل و غير شاغل، بازنشسته و افراد تحت تكفل آنها و والدين، همسران و فرزندان شهدا به عهده بنياد شهيد و امور ايثارگران است. لذا اين دسته از همكاران نياز به مراجعه به پرتال و تكميل فرم ندارند. بديهي است هر كدام از آزادگان، جانبازان، ايثارگران شاغل و فرزندان شاهد كه علاوه بر بيمه تكميلي بنياد شهيد، تمايل به استفاده از بيمه تكميلي درمان دانشگاه (بيمه ايران) را دارند، مشابه ديگر كارمندان با آنان رفتار نمايند. ( تسهيلات مشابه ساير همكاران)

 توجه3 : شرایط افرادی که می‌توانند به صورت وابسته به فرد اصلی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند به شرح ذیل می‌باشد:

  • همسر کارکنان مرد و زن سرپرست دانشگاهی.

تبصره: همسر و فرزندان کارکنان زن دانشگاهی (غیر سرپرست) مشمول یارانه 50 درصد نمی شوند.

  • فرزندان ذکور تا سن 20 سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل تا سن 25 سال تمام و دانشجویان رشته پزشکی تا 26 سال و فرزندان اناث مادامی که شاغل نبوده (بیمه نداشته باشد) و یا ازدوج نکرده باشند.
  • پدر و مادر (صرف داشتن دفترچه بیمه).
  • سایرین (خواهر، برادر، نوه و ...) مشروط بر ارائه مدارک مثبته قانونی تحت تکفل به اداره کارگزینی

توجه 4 : پرسنل استخدام جدید، انتقالی، همسر پرسنلی که ازدواج نموده‌اند و یا افرادی که در طول مدت قرارداد تحت کفالت قانونی بیمه شده اصلی درآمده‌اند در صورتی می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند که حداکثر ظرف مدت 25 روز پس از تاریخ حکم، کفالت و ازدواج از طریق ستاد رفاهی به شرکت بیمه معرفی می‌شوند.

 توجه 5 : نوزادان تازه متولد شده نیز منوط به اینکه حداکثر ظرف مدت 50 روز از تاریخ تولد به شرکت بیمه معرفی ‌شوند می‌توانند از بدو تولد تحت پوشش قرار گیرند.

توجه6 : صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضیان خواهد بود، لذا خواهشمند است نهایت دقت در این خصوص صورت پذیرد تا مشکلی در روند بیمه تکمیلی ایجاد نشود.

 

مسئول پاسخگویی به تماس ها:

سعید وحدانی   2200 - (3880-051)

  • شنبه تا چهارشنبه (16-8)
  • پنجشنبه (13-8)

 

نحوه مشاهده و پیگیری هزینه های درمانی:

 بنا بر اطلاعیه شرکت بیمه ایران، همکاران محترم مشمول بیمه تکمیل درمان، می توانند کلیه هزینه های درمانی خود را از لینک زیر  مشاهده و پیگیری نمایید. جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور ابتدا اطلاعات کاربری خود را ثبت نمایید.

 

site1399-98ستاد رفاهی دانشگاه