1. اطلاعیه ها
.

جلسه تقدیر از کارکنان مرکز آموزشی _ فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد (بهشهر)

photo 2023 08 30 10 44 26

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، روز جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، جلسه تقدیر از کارکنان مجموعه آموزشی _ فرهنگی دانشگاه فردوسی (بهشهر) با حضور حجت‌الاسلام دکتر ایمانی مقدم، رئيس دفتر نهاد و جمعی از مدیران و کارکنان مجموعه آموزشی _ فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر ایمانی مقدم، طی سخنانی ضمن بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر ضمن تبریک روز کارمند از تلاش های خالصانه و بی وقفه کارکنان مجموعه آموزشی _ فرهنگی دانشگاه فردوسی (بهشهر) تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه ایمانی مقدم نیروی انسانی متخصص و متعهد را مهم ترین عامل توسعه یک سازمان دانست و بیان کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص موجب پیشرفت و تعالی آن سازمان می گردد و درست انجام شدن امور و توصیه به حق و پایداری در این مسیر را وظیفه، کارمندان دانست.

ایشان در پایان گفت: خالصانه و متعهد کار کردن در چارچوب رعایت قوانین لازمه کار برای هر کارمند است که در رشد، توسعه، بالندگی و موفقیت آن مجموعه تاثیر می گذارد بی تردید کارکنان هر سازمان سرمایه­ های آن بوده و مدیران برای حفظ این سرمایه­ ها باید تمام‌ تلاش خود را انجام دهند.

 قابل ذکر است، در پایان این جلسه از کارکنان این مجموعه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

photo 2023 08 30 10 43 45

photo 2023 08 30 10 45 26