اولين نشست رياست و معاونت اداري و مالي دانشگاه با كاركنان در روز دوشنبه مورخ 22/02/93 در سالن دكتر رحيمي زاده دانشكده علوم، در فضایی دوستانه برگزار گرديد.
در ابتداي اين نشست، معاون محترم اداري و مالي، ضمن تشكر از زحمات تمامي كاركنان گرامي اقداماتي را كه تاكنون در ارتباط با کارکنان انجام شده است را بيان نمودند كه از جمله مي توان به
- اجرای آیین نامه استخدامی اعضاء غیر هیات علمی (از 93/01/01)
- باز خرید مرخصی کارکنان در دو نوبت شش ماه اول و دوم
- بازنشستگی پیش از موعد جانبازان با استفاده از سنوات ارفاقی
- اعمال شرایط ایثارگران معزز در احکام کارگزینی در قالب پایه های ایثارگری
- امکان باز خرید سنوات روزمزد بیمه ای با در نظر گرفتن سنوات تشویقی
- برنامه ریزی امور رفاهی و پشتیبانی (اردوها و ...)
- تشكيل شوراي مشورتي كاركنان و ...
ارشاره نمود. همچنين برنامه هاي آتي حوزه معاونت اداري و مالي مرتبط با کارکنان را عنوان نمودند که شامل
- مدیریت داراییها و برنامه ریزی لازم به منظور افزایش بهرهوری منابع انسانی و استفاده بهینه از امکانات دانشگاه
- مدیریت منابع انسانی و کوچک سازی سازمان اداری همرا با افزایش کارایی (چابک کردن سازمان) و اصلاح کمی و کیفی هرم کارمندان با توجه به تخصص وصلاحت های حرفه ای مورد نیاز دانشگاه
- ارائه راهکارها و برنامه های عملیاتی کاهش هزینه های عمومی
- اصلاح نظام ارزشیابی کارکنان
- طراحی و پیاده سازی نظام تشویق و ترغیب کارکنان
- اجرای دستورالعمل ارتقاء رتبه در سال آینده
- انجام ارزشیابی الکترونیکی کارکنان (مطابق با آیین نامه استخدامی) از ماه آینده
- و ... می باشد.
سپس رياست محترم دانشگاه، به اهداف برگزاري اين جلسه اشاره نمودند و ضمن تشكر و قدرداني از تمامي كاركنان ، خواستار همراهي تمامي دانشگاهيان به منظور بالا بردن سطح كيفي و همچنين صرفهجويي در منابع انرژي و هزينه هاي مالي دانشگاه شدند.
در ادامه به سؤالات كاركنان پاسخ داده شد و همچنین چند تن از همكاران به صورت شفاهي درخواستها و سؤالات خود را مطرح نمودند. جلسه در ساعت 14/50 دقيقه با ذکر صلوات پايان پذيرفت.