واحد خرید متمرکز

وظایف :

  • شفاف سازی و نگهداری اطلاعات خرید در سامانه با امکان گزارشگیری های متنوع
  • مدیریت یکپارچه اعتبارات خرید
  • به روز رسانی کلیه امکانات و اطلاعات موجود در سامانه خرید
  • ثبت اطلاعات ، انتخاب و فعال سازی تأمین کنندگان کالا و خدمات
  • آموزش منابع انسانی به منظور راه اندازی و رفع اشکالات کاربران سامانه خرید در واحدها و دانشکده ها
  • به روزرسانی و ویرایش اسامی کالا های مصرفی و اموالی و خدمات موجود در سامانه
  • ارجاع و پیگیری درخواست های خرید کالا و خدمات واحدها و دانشکده ها به تأمین کنندگان مختلف
  • کنترل قیمت کالاها و خدمات ارائه شده توسط تأمین کنندگان توسط کارپردازان سامانه خرید متمرکز و تنظیم اسناد مربوطه
  • پیگیری و رفع واخواهی های اسناد خرید تا مرحله صدور چک به منظور پرداخت مطالبات تامین کنندگان
  • همکاری مستمر با واحدها و دانشکده ها برای انجام درخواست های فوری و ضروری توسط کارپردازان خرید متمرکز
  • انجام کلیه مراحل خرید از ثبت درخواست تا صدور چک و بایگانی اسناد بصورت سیستمی با امکان ایجاد و حفظ سابقه مراحل خرید