arm

ابلاغ مصوبه هيأت رئيسه دانشگاه در خصوص ضرورت توجه همكاران به ابلاغيه هاي ارسال شده در سيستم اتوماسيون اداري و پرتال پويا

احتراما به استحضار می رساند، پیرو عدم توجه برخی از همکاران به نامه ها، اخطارها و ابلاغ های ارسال شده در سیستم اتوماسیون اداری و پرتال پویا و مشکلات پیش آمده و همچنین به منظور ایجاد هماهنگی لازم بین حوزه ها و فراهم نمودن بستر مناسب جهت اجرای مقررات، مصوبه هجدهمین جلسه هیات رئیسه محترم دانشگاه مورخ 1395/06/14به شرح ذیل ابلاغ می گردد. شایان ذکر است با ابلاغ مصوبه مذکور کلیه تبعات ناشی از عدم توجه به مکاتبات بر عهده فرد می باشد و دانشگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

معاونت اداری و مالی دانشگاه

 

 

 

هجدهمین صورتجلسه هیات رئیسه دانشگاه

مورخ 1395/06/14

بند 18-2

       

         

موضوع عدم توجه همكاران به برنامه‌ها و ابلاغ‌هاي اتوماسيوني و مشكلات پيش‌آمده مطرح و بحث و بررسي شد و مقرر گرديد تمامي مكاتبات، اخطارها و ابلاغيه‌هاي اداري دانشگاه كه از طريق سيستم اتوماسيون اداري و پرتال پويا، به همكاران محترم ارسال مي‌شود، به منزله‌ي ابلاغ قانوني تلقي شده و از اين به بعد ادعاي عدم اطلاع از مفاد آن‌ها شنيده نخواهد شد و تبعات اداري ، مالي و حقوقي ناشي از تأخير يا عدم اقدام به عهده‌ مخاطب ابلاغ خواهد بود. مقتضي است همكاران محترم به عنوان تكليف اداري همه روزه اتوماسيون اداري و پرتال خود را بررسي كرده و اقدام مناسب اتخاذ كنند، بديهي است اين مصوبه شامل مواردي كه در قوانين و آئين‌نامه‌ها داراي تشريفات يا مهلت ويژه‌اي است، نمي‌گردد.